BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 7, 2011

HaPPy MoThEr DaYs...MaMa..We LoVeS YoU

Ibu..ibu..
Engkau lah Ratu hati ku..
Bila ku berduka
Engkau hiburkan selalu

Ibu..ibu..
Engkau lah ratu hati ku..
 
erm..mesti korg penah dengar lagu 2 kan..saat neh aku sgt2 merindui Mak aku..memang rase rindu sangat..sekarang neh ngah smbutan hari ibu..aku terasa sangat..walaupun Mak da 5 tahun pergi tnggal kan kami semua tapi segala kenangan bersma ngan Mak xdapat kami adik beradik lupe kan..
kami xde tempat nak mengadu..ye la macam org laen 2 bile pe2 sket tanye mak..tanye mak..
kami hanya pendam perasaan..
Erm aku ingat lagi dulu aku neh noty2 sket..time 2 aku form 4 aku telah melakukan 1 kesalahan yang sangat 
memalukan mak aku..(oops jgn pk negatif ea)..mase 2 la aku tengok mak aku sangat kecewa ngan aku..Ya Allah sungguh berdosa aku waktu 2 kerana melukakan hati seorang ibu..Alhamdulillah selepas 2 aku semakin baik ngn mak aku dan hubungan aku jgk semakin erat..tapi saat2 yg menyedihkan datang lagi apabila JULAI 2004 ABANG SULUNG aku pulak MENINGGAL DUNIA kerana accident..saat 2 rase mau pecah dada mendengar perkhabaran tersebut almaklumlah Arwah adalah satu2 nye anak lelaki dalam keluarga..
Sejak kejadian tersebut mak mula mendiamkan diri..memendam perasaan rindu kepada ARWAH..sehinggakan Mak mule jatuh sakit..February 22 2007 Mak telah meninggal kan kami semua pergi untuk selama2 nye..Saat itu aku telah hilang sumber inspirasi...Mak kenapa cepat sangat pergi dari hidup kami..Tapi aku Redha dengan ujian tuhan..dan aku telah menerima segala2 nye ngn tabah..
LIFE MUST GO ON..
MOM WE ALLS LOVES N MISS YOU....
.

0 comments: