BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 8, 2010

Makhluk Perosak!!!!!!

Salam...hallo..hallo..
lme xwt entry baru..bz sgt la...
hehehee....
ari neh nk cte sket psl MAKHLUK PEROSAK....
nk tau ape...SEMUT...ya itu lah dia...sejenis makhluk yg sgt2 aku xsuke..
Mmg aku sgt2 xsuke ngn beliau neh..
beliau bersame2 suku kaum nye telah merosakkan baju2 kesayangan aku dgn memakan nye sampai berlubang..
sedey aku tau..da la ssh nk dpt beliau ley la nk makan2..
sedap sgt agk nye..geram tol..
dan ari neh pulak beliau2 neh telah merosakkan encik TB kesayangan aku yg baru je aku repair..
xsmpai sebulan encik TB 2 bersiaran..da rosak balik..
hangit je aku tau..
Wahai makhluk perosak jauh kn la diri anda 2 dr kami..
kami sgt la terseksa,.....
Oh tuhan..bantu la kami...
aku berharap beliau2 neh mendapat hidayah dan petunjuk..
AMIN.............



0 comments: